The perfect game to play.

Något står ju inte helt rätt till med blogg.se ikväll :) Har haft en rätt värdelös dag, förutom bowlingen. Jag älskar att bowla, det är ju så himla kul haha! Självklart hade jag inte kameran med mig, varför har jag en kamera egentligen? Shame on me, jag använder den alldeles för sällan. Aja, fick inte på nära håll lika  bra poäng som när jag bowlade med malin och kevin i bålsta haha. Shame on me igen! Resten av kvällen har jag spenderat här, i soffan, framför tvn, med datorn i knät, hängandes på www.betapet.se

Idag fick jag veta att Klövsjö förmodligen kan öppna nästa helg om kylan håller i sig. NÄSTA HELG! Vet ni vad det innebär? Att säsongen börjar i OKTOBER redan. Det innebär även att vi om tre helger kan ta vårt första riktiga åk för den här säsongen. För om tre helger, så har vi fixat säsongskort också! För fint.

Imorgon ska jag ta min första tur till systemet på två veckor. Rekord tror jag! En vanlig vecka är vi där säkert två gånger, men nu har det vart lugnt ett tag som ni vet :) På lördag blir det dock i n t e lugnt! Peppar lördag som fasiken nu! Eller nej, peppar lördag i lagom mängd, annars blir jag säkert besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback