Talking to the moon.

Jorå, vaknade med huvudvärk idag också. Dock inte alls på samma nivå som igår vilket var otroligt skönt. Kom fram till att det nog inte ens är spänningshuvudvärk, utan huvudvärk för att jag inte är frisk. Sjuk är jag inte, men dunderförkyld! Men till skolan skulle jag. Eller ska, för dit ska jag fortfarande, dock en timme senare. Stod och väntade på bussen som skulle ta mig till skolan och upptäcker när den kommer att plånboken inte befinner sig i väskan. Nähe..Ingen plånbok - inget busskort, inga pengar. Bara att vända hem igen då. Klantjag.
Just typiskt bara för att jag ska till skolan.

Nåja, nu hinner jag iallafall äta frukost hemma och slipper köpa i skolan, för det har jag inte råd med egentligen. Great! En liten ljusglimt i det hela. (Är ju dock inte alls sugen på frukosten jag har hemma haha). Men lika glad för det är jag :)

Kommentarer
Ch..

Alltså shit vad du är vacker!

2010-10-21 @ 20:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback