Söndag.

Haha, undrar om jag var besviken när jag kom hem inatt. Tja, det var jag ju, syns ju klart och tydligt på inlägget under haha. Nåja, gårkvällen var otroligt nice! Kul med lite omväxling i både musik och folk på krogen! Inte alla dagar så många snygga människor är samlade på ett och samma ställe hehehe! Nu är det bara att se fram emot luciahelgen i Åre då, för samma stämning ungefär! Härligt, inte alltför långt kvar nu. Fick låna den här otroligt najsiga tröjan av Sara igår också, jag gillarn!

Idag har ännu en pluggdag gått i stöpet, men imorgon får jag allt ta tag i skiten så man har någon chans på tentan som är den 3e. Om ett par dagar ska jag beställa mig en iphone 4 också! Ska bli gött med en ny telefon, min är ju sämst bara just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback