Life for rent.

Morgondagen närmar sig med stormsteg. Awesome! Tänkte lägga mig alldeles strax också, har faktiskt inte så mkt mer att göra uppe. Det enda jag ska fixa är att städa undan lite. Är faktiskt inte överdrivet stökigt här, men det ligger lite onödigt mycket kläder framme! Plus att jag måste göra rent soffan igen från katthår - nackdelen med vit långhårig katt och grå soffa, haha. Fast det kanske är en fördel med grå soffa, än t.ex vit. Hade den vart vit hade jag ju knappt sett katthåren, och då hade jag inte torkat av soffan lika ofta vilket hade gjort den ännu snuskigare!

I hate to admit it, men Rihanna har lyckats - Only girl (In the world) är megabra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback