I'm better off without you.

Hey friends! Jag förlorade auktionen på jackan igår, vilket ledde till lite sura miner ett tag. Men inte en chans att jag betalar över 2000 för en begagnad jacka :) Även om jag la mitt sista bud på 1800 - foolish! Men sen blev jag glad igen, för nu har jag annat på g and it's probably even better! Tur jag har Kevin :)

Har jag nämnt att jag inte ska ut i helgen? Jo det har jag, och jag har inte ändrat mig! Förvånade? Är verkligen totalt osugen och otaggad, men det gör mig inget för jag sparar pengar hehe. Får spara mig till nästa helg, se om jag är sugen då, när vår kära Clément, Benoit & Musho kommer och hälsar på i gråa Östersund :)

& vadå spara pengar, tänker ni säkert när jag precis sitter och skriver att jag ska köpa mig en ny jacka! Jo men nu ska jag berätta för er.. det är för helt andra pengar! Så, då var det utklarat!

Ska även nämna det att jag är smått avundsjuk på ettornas studieresa. Ni som följt min blogg ett tag minns kanske vart vi fick åka, eller kanske inte. Om inte så fick min klass åka till Sundsvall & Birsta city, Norrfällsviken (som iofs var mysigt men öde) Mannaminne, Härnösand och slutligen till något berg som "växer" & tydligen är ett världsarv. Låter det roligt? NEJ. det var det inte heller.
Vet ni vart ettornas studieresa bär hän? Jo - Vemdalen, Funäsdalen, Ramundberget, Flatruet & Röros!!!!! Grymt avundsjuk! Supermysiga orter ju..

Kommentarer
Lizy

Fan va kul med utgången iaf! :) Kommer oxå bege mig ut... för att dränka mina ekonomiska sorger i en drink eller två. Men det behövs!

2010-10-28 @ 22:29:59
URL: http://thelizy.blogg.se/
DK

Väldig tur att du har den där Kevin, han verkar vara en riktig kille han

2010-10-28 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback