Heaven’s gotta wait another year.

Har kommit fram till den slutsatsen att.. ja, jag är nog lite småtrött på festandet! Ni tror inte vad ni läser va? hähä. Nä, jag vet inte vad som har hänt faktiskt. Men tror det kan vara skönt att göra något annat några helger framöver. Jag är inte ens sugen på att festa nästa helg, då det är halloween och allt. Men halloween är ju överskattat, det är precis som en vanlig helg. Enda skillnaden är att man klär ut sig haha. Jag har inte ens någon outfit direkt. Sen måste jag ändå spara pengar och tro det eller ej så lägger jag hellre pengarna på resan till stockholm om ett par veckor än på alkohol och utgång just nu! Ser grymt mycket fram emot den lilla trippen ner & jag hoppas vi får en bil också så får jag och Emma en kul liten roadtrip ner haha. Vore även skönt att få en bil tillbaka upp också, så blir resorna gratis - awesome!

Inget större fel på den här mannen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback