Jag tar sats från himmelen, landar hårt i tystnaden.

Hallå i stugan! Har idag inte gjort speciellt mycket, försökte fördriva en del av dagen genom att ströva runt lite inne på we-butiken och besöka systembolaget. Där hänger man inte så ofta nu för tiden tycker jag, inte jämfört med förut haha. Nåja, proppad helg verkar det som:

Torsdag: ett säsongskort ska införskaffas på snömässan imorgon. Hela 4045kr försvinner från snowboardkassan men det är ju absolut bättre än 5390:- som orginalpriset ligger på! Efteråt är det förfest och sen ska vi möta upp alla på soppan och träffa vår älskade Clement och Musho! Efter soppan är det utgång - plaza! Har inte vart där på evigheter!

Fredag: Solooooo, skönt häng och Nitro's Enough Said ska kikas på! Sen ska vi troligtvis dra vidare, & med allra största säkerhet är det O'learys som ska besökas! Wooh, har saknat olles lite. Hoppas bara att det inte är fullsmockat med folk som det kan vara ibland, då är det inte ens kul och upplevelsen blir med ens mkt sämre!

Lördag: Det vankas tydligen fest på lördag också, men är jag med även denna kväll blir det förmodligen nyktert då jag inte har råd att festa tre dagar denna vecka!

Söndag: Sjukt efterlängtad dag, BRÄDAN OCH VINTERSÄSONGEN SKA INVIGAS I VEMDALEN! stoookeeeddddd!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback