As long as the sun rise, i know there is life.

Åh va gött det skulle vara med lite pengar nu så man kunde dra och handla massa god mat. Tur det bara är två dagar kvar till pengarna rullar in på kontot iaf. Har hittat en massa goda recept som jag ska handla till, nomnom. Ikväll blir det falukorv och makaroner hahaha, riktig studentmat. Tur att falukorv är gott, synd att makaroner är gott men mindre bra.

Har idag redovisat en affärsidé tillsammans med Emma & på fredag ska en kunddagbok lämnas in där vi ska berätta om 3 möten med företag, ur transaktionsperspektiv eller relationsperspektiv. Jag har endast ett möte att skriva om, så jag har lite att göra dom kommande dagarna.

Imorgon vankas middag hos malin, halv 8 hos mig-grejen har legat på is ett tag, så det kommer bli himlans trevligt. På fredag är det ju som sagt julfest, men tror vi har tänkt åka lite bräda också - fint! Och på söndag blir det vemdalenvemdalenvemdalen. Lite jobbigt att det ska vara 18 minusgrader bara, det är ju så svinigt kallt haha. Är testarhelg i sälen i helgen, party. Hade vart nice att vara där, men nä. DÄREMOT är snö,test & fest spikat i åre nu. Boende och allt fixat, AWESOME. Var där förra året ju. Efter skiweek är det nog bästa festen ever.

Nu är jag jävligt hungrig så falukorv och makaroner, here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback