tusen år & tusen mil, vi sitter i samma bil

Vet ni? Jag är överlycklig just nu! Vi har fått över 1dm snö bara idag och det ska fortsätta snöa ända fram till lördag. Det finns tydligen boxar uppsatta i gustavsbergsbacken har jag hört, man kanske borde ta sig dit någon gång i helgen och åka lite...

Oh, den här veckan är seg. Kan möjligtivs bero på att man längtar till helgen. & vill ni veta något sjukt? Jag längtar ju självklart mest av allt till vemdalen, men dit ska vi ju bara en dag. Det sjuka är att jag längtar till typ fredag kväll och lördag kväll, och inte för att vi ska festa, utan för att vi bara ska vara hemma och umgås lite haha. Kan ni tänka er? Jag undrar vad som har hänt med oss, eller mig, i alla fall!

Minns att vi undrade hur mycket vatten som gick åt till att göra all snö. & nu när jag läste på skistars hemsida råkade jag komma över svaret på det. "I går kväll gjorde man (Björnrike) snö av 1150 m3 vatten/timme". Helt sjuuukt mycket vatten ju!

Nu är det bara en vecka kvar tills jag och emma tar vår lilla trip ner till stockholm och bålsta! Folk vill både bowla och gå på bio med oss! Och jag vill göra allt, synd att ekonomin inte tillåter det haha. Men winterjam ska vi på, och efterfesten, heeelt klart! Sen om mormor malin vill gå på biodejt med mig och emma kan vi nog ordna det med! Ser riktigt mycket fram emot vistelsen neråt söder faktiskt!
I går kväll gjorde man (Björnrike) snö av 1150 m3 vatten/timm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback