Julfest med TUR!

Ikväll smäller det. Ikväll är det julfest med alla goa turare, kan inte bli bättre! Har sett fram emot kvällen sen vi kom tillbaka till ösd. Har ju faktiskt vart hela 2 nyktra helger på raken nu och det är fruktansvärt olikt oss haha. Vi ska tydligen börja redan klockan 4 så börjar bli dags att hoppa in i duschen nu. Julmiddagen börjar vid 6 och vid 9 ska vi vidare till ABC-lokalen där ännu mer tokigheter kommer äga rum. Till slut blir det underbara o'learys, yeah!

Igår råkade jag komma över en klocka när vi var på clas ohlson! En rosa för bara 99kr, skulle egentligen inte ha men jag kunde ju inte låta bli! :o Lyckades även köpa mig en ljusstake (eller JULstake som jag säger) för 39kr, helt klart värt det, nu är det lite juligt hos mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback