Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå.

Jag är som vanligt inte jättebra på att uppdatera här på bloggen, men men. Är hur som helst tillbaka i Östersund nu efter en härlig helg nere i Bålsta. Lämnade slasket för massa snö, rimfrost och 10 - 15 minugrader, heeeelt ok! Tågresan upp var dock väldig dryg. Jag och Emma gjorde nog vårt livs misstag som INTE gick på winter jams efterfest! Varför i hela friden gick vi inte på efterfesten? Jag har inte ens något vettigt svar...dumt jävla beslut var det iaf haha. Loungejobbet var inte heller som vi trodde, ja det var VIP (stadium och carlsberg), det var inte så värst slitsamt mer än att man fick ont i höfterna och fötterna efter att fått stå och inte göra ett piss i 6 timmar.

Men ja som sagt, tillbaka HEMMA nu, hemma i Östersund med alla underbara turare. Längtar till på fredag för då är det JUL MER TUR! En liten julfest med andra ord, kommer bli helt suuuper!

Och en sak till; Jag tänker då inte vara lika trångsynt och långsint som en del andra och radera länkar och så vidare - fruuuktansvärt onödigt i must say :) Jag bryr mig inte om en ynka länk, men det bevisar ju helt klart något.

Så, det var det, nu tänker jag inte lägga mer energi åt det. Dags för paradise hotel :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback