It's from my side pure love.

Visst är det väl roligt att man kan vilja ha nya saker hela tiden? Jag har ju absolut precis köpt en ny vinterjacka & vill nu ha en ny, eller en till så att säga. Man är ju så dum som går och testar andra jackor men det går ju bara inte att låta bli! Det finns så sjukt mycket fint den här vintern och jag ska nog önska mig den i födelsedagspresent, fyller ju faktiskt 21 om två månader. Jag vill faktiskt inte ha något annat, funderade på en riktig hårförlängning, men det är ju så dyrt! Prövade även ett par snowpants, för det behöver jag ändå ett par nya, och dom är också sjukt snygga. NEED'EM!

Nu sitter jag här och lyssnar på julmusik. Riktig julmusik hihi. Jag älskar det. Till helgen borde jag köra en julstädning och ta fram lite julsaker. Mina ynka julsaker som jag har haha. Ska nog kika lite imorn om det finns nåt billigt, typ en julstjärna eller sådär! Men har ju typ inga pengar känns det som, fick ju en skyhög telefonräkning, ska dock ringa och fråga vad som är problemet med tele2, för borde inte få en sån hög räkning :s

aja, nu är det repris på bonde söker fru, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback