Inní mér syngur vitleysingur.

Har haft en helt underbar dag i Vemdalen idag! Tur med vädret hade vi & tur med backen hade vi. Fick höra att de som besökte Vemdalen igår tyckte det var isigt. Kanske var det mer folk och mer uppkört och därav isigt, vad vet jag. Men jag tyckte inte det fanns någon is att klaga på idag inte. Längst ner i den 2km långa backen blev det dock lite uppkört och lite isigt på eftermiddagen, men som sagt, inget att klaga på! Tur med folk hade vi ju också, ingen kö och inte mycket folk i backen heller, & inte heller några vi kände, vilket var rätt skönt! & inte kunde jag vara mer nöjd med min bräda heller ♥

Andrea åkte idag snowboard för första gången i sitt liv & för att aldrig någonsin ha stått på en snowboard innan var hon sjukt duktig! Bara att hon börjar med en blå jättelång backe är strongt tycker jag, för det är ju faktiskt inte ens den lättaste. Och som hon ramlade och slog i knäna stackarn haha, men inte bara knäna utan även kinden och hakan lyckades hon få skrubbsår på! Men inte gav hon upp för det inte, SKITBRA! Vi var alla så stolta :)

Har skrattat så himla mycket idag, så fruktansvärt goa tjejer!
& nästa helg är det dags igen, tror jag. Underbaaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback