Im not a human if you say im not.

Förmodar att dom flesta vid det här laget har hört att vi Östersund är drabbade av vidriga små parasiter i dricksvattnet? Jodå Cryptosporidium, som dom så fint kallas, har fått runt 2000 människor här i ösd att bli sjuka, men tydligen befarar man att mellan 3000 och 9000 har parasiten i kroppen. Vi får väl se hur lång tid det tar innan jag får kramper i magen och måste springa på toa hela tiden! Jag dricker ju dock inte vatten, drack två klunkar när jag kom hem i fredags men det kan ju vara tillräckligt. USCH! Värst är väl att det kan dröja två månader till innan vattnet ens är rent, men det vet dom inte säkert än. Tur man åker ner till Bålsta om mindre än tre veckor. Och hela nästa helg är jag ju i Åre så då behöver jag inte heller bry mig om detta.
Åre åre åre åre åre, bättre avslut på en termin kan man ju inte önska sig! är så ASPEPP så det finns inte :) Hoppas att lärarna för ettorna lägger om omtentan så Sara kan hänga med också, och alla andra av ettorna för den delen som ska till Åre.

Sen blir det hem till båååålsta den 16e december, ska faktiskt bli himla skönt att få vara hemma ett tag. & umgås med alla gamla godingar lite! Lite bowling kanske? hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback