& hundratusen ögon stirrar på oss, ingen ser

Helgen har so far vart väldigt trevlig & den kommer då inte bli sämre! Ikväll är det jag, Sara och Emma som fixar filmkväll och massa skitsnack, ingen av oss orkar gå ut ännu en kväll haha. & imorgon är ju ändå den stora dagen då vi åker till Vemdalen & inviger vintersäsongen & då vill man allra helst inte vara bakis, man vill ju inte schabbla bort en så bra dag som den! Det kommer bli supermysigt, vi ska ha med oss mackor & varm choklad dessutom, nomnom!

Igår mådde jag så himla...obra..verkligen haha. Det tog verkligen lång tid för mig att klämma i mig 3 cider. Jag tror jag satt med en cider i två timmar hahaha. Nåja, ut kom vi till slut i alla fall! Dom sprutade ut massa skum på övervåningen :s Ogillas!

Vi lovade tydligen efterfest också haha. Och för emmas del blev det ju nästan efterfest, hehehe, men det slutade med att vi köpte en macka på Gouter-saken och sen gick till bussen istället pga en del anledningar.

sååå som sagt ikväll blire filmkväll bara! Skönt :)


lite bilder från förra året vi invigde vemdalen! Malin och Emma bytte så Malin testade snowboard och Emma skidor, & det var ju..stabilt! Längst ner har vi Tina och Petra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback