Will you take me out of here?

Hej hopp! Hade ni en bra valborg? Firades den i Uppsala? Jag firade som sagt i Östersund och jag håller fortfarande fast vid att valborg är överskattat. Det är inget märkvärdigt(förutom smockat på krogen), jag festar lika mycket alla andra fredagar haha. Okej, jag börjar visserligen inte klockan 11 på dagen. Aja, jag hade ju självklart jättetrevligt! Men ändock, inget märkvärdigt! Regn råkade vi givetvis ut för, på kvällen. Jag och Emma snodde malins paraply när vi gick till krogen eftersom vi gick innan alla andra haha. Men i mina tygskor blev jag helt dyngsur om fötterna. Fast det var värre när jag gick till och från bussen när jag skulle hem, då tappade jag mina fötter någonstans på vägen kändes det som.

Och apropå bussen.. haha. När jag väntade på den försenade bussen kom en jättesöt kille och ställde sig under mitt paraply, fast han gillade uppenbarligen inte stockholmska haha. Men blev ju bjuden på efterfest så kanske charmade han lite med stockholmskan ändå? Eller vilken stockholmska? Jag pratar inte speciellt mkt stockholmska. RIKSSVENSKA heter det!! Anywayssss, hängde inte med på efterfest. Smart som jag var sa jag bara att jag var en torris och inte att jag i princip aldrig kommer hem om jag inte tog bussen som gick då! Fast jag ville följa med hehehe. Men dom var 3 grabbar jag aldrig träffat förut och dom hade inte ens hittat efterfest haha, så... Fast hade ju kunnat ta med dom till Malin... Men, det är ju lätt att vara efterklok!

Nu är det dags för frukost! (12.22, fint de)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback