Iq fiskmås.

Ujujuj vad min mobil har krånglat på senaste tiden. Nog för att den ibland blir svinseg för ett tag, men nu har smsen jag får börjat hamna huller om buller i inkorgen, och dom jag senast skickat till hamnar längst ner i listan över dom jag senast skickat till haha :b  Jag märkte dock för ett tag sen att jag har sms ända från förra sommaren i inkorgen haha. Bestämde mig nyss för att räkna dom. Resultat: 7 035 st!!! Inte så jäkla konstigt att mobilen blir seg ibland då eller? Nu har jag städat både inkorgen och utkorgen. Ska se om det blir någon skillnad!
Gjorde en återställning på alla inställningar också, hoppas det blir skillnad...
I fredags var det suuuuuuuperfint väder och jag tog mig ut i ca en timme. (hann inte längre tyvärr!). Gick ner till en stenstrand som finns två, trehundra meter från var jag bor. Fotade lite, men satt mest och njöt i solen så länge jag kunde! Sen var jag tvungen att åka in till stan för vi skulle grilla på campus i det fina vädret. och GOTT som fasen  blev det :) det vill jag göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback