Turbbq.

Wow! Vilken galen kväll det blev igår i alla fall! Riktigt kul, var ett tag sen vi hade en sån lyckad utekväll, har mest blivit missar på senaste tiden haha. Vi träffade mycket roligt folk trots att vi saknade några. Stod även och diskuterade med Rikke och någon halvsame om renar, vargar och jakt! Jag sa förmodligen inget bra, men man tycker ju att man är så smart när man är full.. eller? Jag fick en keps av min franska vän Clément också! Tackar för det haha :D

Ikväll är det barbeque med alla turare (vi som läser på turismvetenskapliga programmet). Ska bli gott att äta grillad mat! Men det blir cola att dricka säger jag bara haha. Imorse fick man veta att man levde, helt klart. ville bara dö. Men somnade om till halv 3 till slut och nu mår jag fint! Men dessutom är cola alltid godast till mat. Förutom vissa maträtter där inget slår mjölk! Jag känner mig nu inte jättesugen på alkohol men, känner jag mig rätt kommer det ändras ikväll haha. Well well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback