Tell me what you know about dreams...

Hej hallå! Hur mår ni idag? Jag mår toppen. Tro det eller ej har jag vart vaken sedan 10 idag. Att jag inte lämnade sängen förrän typ 2 är ju en annan femma ;) Men det öser ner här idag. Eller vänta, nu ser det ut att ha lugnat ner sig, hoppas det inte regnar alltför mycket sen.

 

Har precis provat igenom garderoben för att hitta något att ha på mig ikväll, och det gjorde jag! Ja..vi bestämde oss för att gå ut idag. Fick sms av tina imorse, något liknande "vill du och emma följa med till marité ikväll? jag kan lägga ut pengar åt er åt biljetter om ni inte hinner in till we-butiken" Jag är inte sen med att tacka ja till det erbjudandet och slänger iväg ett sms till Emma i stil med "Nu har vi har bestämt att vi ska ut ikväll och du ska med! Tina lägger ut pengar åt dig tills vi får pengar igen". Haha. Emma sade inte emot direkt. Så utgång blir det ikväll. Swingfly kommer och gästar marité och det är ju inte så jävla pjåkigt. Älskar Touch And Go med dom, Singing That Melody och Hey Boy är inte så himla dåliga dom heller! Nej, det blir nog trevligt ikväll :)

 

Förvånar mig inte om ni som läser min blogg tror att mitt liv går ut på att festa, haha! Med tanke på att det känns som det enda jag skriver här i bloggen. Men nejdå, så är det inte. Även om det är en ganska stor del av mitt liv just nu haha.

 

However, ha en trevlig fredagkväll allihopa!

 


Kommentarer
Michelle

H Ä R L I G design :)

2010-05-14 @ 20:05:12
URL: http://themichelle.blogg.se/
Michelle

sv. ja, men det är precis det jag menar! Hon gör bort sig mer och mer! Märker hon inte det själv? Nej, det verkar ju inte så. Lite för mycket luft har hon! :/

2010-05-14 @ 20:38:59
URL: http://themichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback