Stuck on you, i've got this feelin' down deep in my soul...

Tänkte bara säga som så att jag imorgon åker hem till mahhh hometown Bålsta! "Åker hem till sthlm" som jag brukar säga, men oh sån bassning jag fått av en viss uppsalabo för det eftersom Bålsta inte ligger i Stockholm. Jag har tydligen småstadskomplex enligt honom! Även om Bålsta ligger i Uppsala Län så bor jag närmre Stockholm än Uppsala. Och vem vill säga "hem till Uppsala?" NOT ME. Jag gillar inte ens Uppsala. Jag vistas a l d r i g i den staden. Gillar inte Stockholm jättemycket för den delen heller, men bor hellre i Stockholm än Uppsala. Fanns en anledning till att jag inte sökte en enda utbildning i Uppsala - SJUKT TRÅKIG STAD!

Sen är det ju så att de flesta vet inte vart Bålsta ligger och då kan man lika gärna säga att man är ifrån Stockholm, (det är jag ju i grund och botten ;D). Men jag brukar faktiskt säga att det ligger mellan Uppsala och Stockholm. NÖJD DÅ, kära uppsalabo? Här uppe tycker folk ändå att jag är från Stockholm för jag pratar stockholmska. Fast då blir jag ledsen. Stockholmska är så JÄVLA FULT! Och som jag skrev i ett tidigare inlägg; Rikssvenska kallas min dialekt! Inte stockholmska :(

Hur som helst, nu blev det massa skitsnack om skitorter... Skulle egentligen bara säga att jag nu packat ihop, fixat matlåda och diskat undan för avresan! Att jag även vart på CampusBion idag och sett Avatar för tredje gången. Hjälpte till att poppa popcorn och sådant där innan också, så har vart borta hela eftermiddagen och kvällen. Och nu ska jag hoppa i säng, SKÖNT är så trött. :)

Kommentarer
Elle

Men skynda dig hiiit nuuuuuu!! :D Vad ska vi hitta på för skoj imorgon? :D

2010-05-05 @ 11:35:41
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback