Så jävla arg.

Är precis vad jag är. Har vart sjukt arg sen typ 3tiden inatt. Har aldrig i hela mitt liv vart så lack när jag lämnat en fest. Varför? Tjaa.. jag säger bara; fy fan vad jag ogillar äckliga tjejer som svansar efter killar och även vakar över dom som en jävla hök. fy fan vad jag ogillar människor som säger/visar en sak men sen..nä...och fy fan vad jag ogillar killar överhuvudtaget nu för tiden. Jag blir illamående, riktigt jävla illamående. Spelar ingen roll vart i landet man bor, det är precis samma visa överallt. Så är det.

Så vad gjorde jag igår? Tja, tydligen var jag på fest i skogås. Det var trevligt i början, men sen efter ett tag gick det väl utför. Inte för att jag blev för full eller något, för det var jag knappt. Bara en del incidenter som fick mig att bli så arg. Slutade med att jag bara ville därifrån. Jag och lotta hamnade hos en amerikanare i hägersten där vi spelade guitarhero metallica. vilket sög haha. Så vid halv 6 tiden drog jag hem. Var hemma i bålsta 07.15. Awesome.

Idag har vi tagit årets premiärtur med båten våran. Det har vart jätteskönt väder så vi rörde ihop en god kycklingsallad och åkte ut på sjön och åt och tuffade runt lite. Nice.

Kommentarer
Elle

bara messa om du vill prata om det :) Jag älskar skvaller vetu :) Miss u. <3

2010-05-30 @ 22:10:21
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback