My mom says i'm a catch, i'm popular.

Här ligger jag i min säng 00.55 och ska i vilken sekund som helst lägga ifrån mig datorn och sova. Jag borde inte ligga här har jag förstått. Jag har förstått att jag borde vara på O'learys ikväll. Jag har förstått att jag förmodligen missat den här veckans bästa utekväll! Jag har förstått att det var IDAG vi borde gått ut, inte igår. Varför var vi ute igår? Igår var värdelöst. Det var way too crowded, gick knappt att ta sig fram. Och tjejerna armbågades och knuffades fram på dansgolvet, fanns ingen respekt alls. Kändes som en typisk sådan kväll jag förmodligen berättade om förut när det är 18års-gräns på krogen. Folk känns mentalt små. En annan sak var en äcklig snubbe som nöp mig i rumpan när jag gick förbi baren. Det var för mkt folk för att se vem det var så jag kunde inte göra något åt saken. Men han hade fan fått veta att han levde om jag hade sett vem han var. RESPEKTLÖST! Tror killar att dom kan ta hur som helst på tjejerna på krogen? Visst att en del tjejer dansar och beter sig som ena riktiga... sjabb, men det ger inte grabbarna rätt att ta hur som helst på tjejerna. Nej, det var rätt misslyckat igår. Förutom när jag skulle gå hem och jag träffade på en ny vän, Rikke! Det var kul och jag fick gångsällskap nästan hela vägen hem! :) (jag GICK hem, förstår ni vilken effort det är när det gäller mig?!?!?!)

Åter till vad som händer ikväll då.. Jo, O'learys nattklubb verkar stänga för sommaren och har sin sista nattklubbskväll ikväll med celeb-maskerad! Dessutom håller dom alla 3 dansgolven öppna ikväll, och det är då olles är som bäst! Jag säger bara, just jävla typiskt. Det låter kanske inte som något speciellt, men eftersom olles är bästa utestället här i stan så är det skittråkigt att nattklubben stänger och man hade gärna velat vara på sista kvällen...dessutom är förmodligen roligaste folket ute ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback