lilaaa

Fint va? Silverschampoo... är tvungen att sitta ett tag med detta i håret eftersom jag idag blekte min utväxt... och som vanligt efter varje gång jag bleker mitt hår själv så ångrar jag mig som fan hahaha....mitt hår kommer säkert ramla av inom en snar framtid. Nej förresten, under sommaren ska jag låta solen sköta sitt. Längtar efter ett fint solblekt hår :D

Anyways, ikväll är det utgång som gäller! Men verkar som att alla partyglada människor här i Östersund har gått och gömt sig? Vad har hänt? Inga verkar vara taggade längre...svintråkigt! Men jag hoppas att jag tror fel och att folket dyker upp hos Malin ikväll. Malin som för övrigt åker till grekland imorgon, den jäveln! Flyr från tråksverige och drar utomlands till udnerbara grekland! Nej, jag är absolut inte avundsjuk :D

Kommentarer
Anonym

hei:)fin blogg

allt bra?

2010-05-14 @ 12:45:57
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback