Jobbintervju på måndag!

Det är så galet bra! Äntligen kanske jag får ett jobb, skulle vara så himla skönt och det skulle lösa sig ekonomiskt så jävla bra! Sommarjobb och extrajobb! Tyvärr ska en annan tjej in på intervju på måndag också men jag tar det ska ni se! mohaha.
En annan sak som är bra är att JAG SKA INTE FLYTTA. Jag behåller lägenheten på Frösön! Kommer säkert klaga många kvällar på att jag inte bor inne i stan, men när det kommer till kritan så kommer jag vara väldigt glad för att jag har kvar lägenheten här! :D Så nästa steg är att tapetsera om, sätta upp hyllor och tavlor, skaffa nya gardinstänger och förmodligen gardiner också, sängben och sängbord.. hm.. ja. det kommer blir finfint :D

Kommentarer
Jonas

Vilket söt bild:>

2010-05-21 @ 05:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback