If today was your last day.

Ska först säga: JAG KLARADE MIN TENTA :D :D :D :D :D :D :D :D!!!!! Det är så OERHÖRT skönt, ni anar inte! Är på rätt väg nu ska ni se.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Är otroligt sugen på en härlig svensk sommar och stockholms skärgård. Vill sitta i solen på en klippa långt ut i skärgården, med klarblå himmel, lyssna på det här och ha kameran tillgänglig för att kunna fånga allt i den underbara miljön på bild. Jag vill kunna ta det där morgondoppet och kvällsdoppet i det bräckta vattnet, jag vill sitta och umgås med min familj i båten på kvällarna, se solen gå ner när jag tittar ut över aktern. Det är tokigt egentligen hur sugen jag kan vara på detta när jag varje år protesterar mot att åka med min familj ut. Fast jag gillar inte våran båt, har aldrig gjort & kommer aldrig göra, så det kan bero på det. Dock är båten ute till försäljning nu och vi tar förmodligen "semester" ifrån båtlivet denna sommar. Men tanken är att vi ska skaffa en större båt. & snyggare, haha. Kommer väl mer än någonsin sakna båtlivet och skärgårdslivet om vi får båten såld nu. Just typiskt.

Nu ska jag försöka mig på en ny design på bloggen tror jag. Dags för en ny känns det lite som, uppdatera denna lite. Nog för att jag gillar snowboard men egentligen känns det ju inte så aktuellt för årstiden nu (tänkte på headern). Ändra lite färger och så där. Tja, får kanske kämpa lite i photoshop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback