Hatar när...

...folk känner igen mig som jag inte känner igen! Det är ett tecken på att jag nog har vart för full någon gång (vilket är lite konstigt för jag brukar minnas det mesta!), för mitt minne när det gäller personer och namn är oftast lite för bra (fråga bara emma och malin haha). Tycker sånt är jättejobbigt haha. Det hände mig på krogen i fredags. Gick förbi baren och ser en tjej titta på mig och så säger hon "Caroline!".. jag fattade verkligen ingenting och det första jag slänger ur mig är "varför känner jag inte igen dig?" haha, inte det bästa kanske! Men hon blev jättesur verkade det som och sa "ja, varför inte!?!?" och så vände hon sig om :( Det var ju inte nåt illa menat... hon kunde väl bara sagt vem hon var? :(

Om du nu, mot förmodan, skulle läsa detta, kan du väl i alla fall berätta vem du är? haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback