Hårresande!

Jag antar att många av er där ute följer Gossip Girl lika intensivt som jag! Är det någon mer än jag som inte alls förstår hur stylisterna har tänkt med lilla Jenny Humphrey's (Taylor Momsens) hår nu i säsong 3? Det är alldeles för tunnt för att vara så långt, enligt min mening. Det är stripigt och ser slitet och inte det minsta fint, friskt eller äkta ut! Dessutom händer det att man ser limklumparna som fäster håret ibland.
Jag tycker absolut att dom borde kunnat göra ett bättre jobb med hennes hår! Men kanske gillar hon det och det är därför hon låter det vara som det är. Nej, tummen ner säger jag för hennes frisyr denna säsongen av Gossip Girl i alla fall!

(måste säga att det ser ännu värre ut när hon har lockat det i serien...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback