Destination Bålsta!

På onsdag är det planerat att åka hem till familjen och hälsa på, eller the main reason är ju tandläkaren så klart. Jobbigt att jag vart lite slarvig med gummisnoddarna på senaste tiden men jag har haft jobbiga "skavsår" så har inte kunnat ha gummisnoddarna haha.. AJA. Sist var jag ju också slarvig men då sa dom ju att det var jättebra, hoppas jag har samma tur nu också och kan få ta ut den innan jag åker hem igen? Hur bra skulle inte det vara? åh.. hopaps hoppas hoppas.

Funderar på att ta med mig hunden upp då också, för det är ju så himla mysigt! Och då får jag dessutom en anledning att INTE sova halva dagarna, vilket kan vara otroligt skönt. Plus att jag då MÅSTE gå ut på promenader. Jag tycker det är så jävla tråkigt att gå ut å gå, så kan vara bra att jag måste gå ut då haha. Och som sagt, hon är otroligt mysig <3 Och nu när snowboardsäsongen är slut och det inte finns någon risk för att jag ska vara borta 3 dagar här eller där så kan jag ha henne här uppe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback