I was aiming for the sky!

Sådär ja, nu är jag i princip helt blond igen. Inte helt klart är det, men det är mer än okej & jag är supernöjd! ÄNTLIGEN! blond blond blond! (bild kommer när jag har någon bra! haha)

 

Nu är det min sista kväll här i Bålsta innan jag far hem till norrland igen för 6 veckor. Jag fick välja mat ikväll bara för det haha, så det blev oxfilé med en jättegod sallad och beasås! Nomnom. Jag äter ju nästan aldrig rött kött längre haha, blir ju så när man är fattig student :( Så det var sjukt gott!

 

När jag kommer hem igen ska jag få arslet ur vagnen och skriva ihop ett cv så jag kan börja söka jobb. Vill ju verkligen ha ett, men som sagt, jag får ju inte arslet ur vagnen haha. Men nu jävlar. & nu när jag kommer hem igen är det dags att ta tag i matvanorna igen, som jag gjorde för ett par veckor sen. Men sen tog pengarna slut & jag var tvungen att äta det jag hade hemma haha, så det sket sig ju på halva vägen. Men nu så, nu har ju också mami min handlat hem massa lax och kyckling till mig! Så ska leva på lax, kyckling & sallad typ. haha.. och mm... vatten. öh. FÄRSKPRESSAD APELSINJUICE! Finns ju fan inget bättre än att börja morgonen med färskpressad apelsinjuice! nomnomnom!

 


Kommentarer
Klariee

Bäst med blont, mycket fint! Själv har jag samma planer, blont till sommaren med början idag faktiskt. Även första gången jag går till en annan frisör än till min mamma för första gången i mitt 21 - åriga liv, nervös? YES. Sen blir det extensions i senare i vår är det tänkt. Saknar mitt långa blonda, märks det? :D

2010-03-03 @ 10:09:35
URL: http://emporio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback