Thank you for nothing.

Nu är jag besviken. Riktigt besviken. Men denna gång är det inte på vädret haha.
Nä fy fan säger jag bara, WHAT THE HELL DO YOU WANT? snart blir jag hatisk emot dig. buhu

Nu sitter jag och lyssnar på Kleerup och drömmer mig tillbaka till sommaren 2008 och peace and love samma sommar. Kleerup och Familjen påminner mig så himla mycket om den sommaren & den sommaren var så HIMLA bra. Svårslagen. Jag hoppas dock den här sommaren kommer bli minst lika bra, and even better! Planerat just nu är ju bland annat en vecka hos Emma i skåne med Malin, Storsjöyran, en weekend hos Petra i norrköping. Och jag hoppas jag kan göra allt och lite till, och jag hoppas jag får jobb också. Det skulle vara, ja just det, a w e s o m e!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback