Påskpåskpåskpåsk.

Åh vad jag längtar till påsken just nu! Den ska spenderas i skidbackarna, i en hel vecka! Jag hoppas att vi kommer få helt awesome väder också & inte regn. Förra påsken såg i princip alla dagar ut så här, som på bilden ovan! Jag var i himmelriket i några dagar, hihi. Jag är så sjukt sugen på att åka snowboard nu så det finns inte, det har gått alldeles för lång tid sen sist! Mamma nämnde också att Emma kanske kunde hänga med några dagar eftersom vi är själva här i Östersund under påsken haha. That would be great! Då vet jag vart vi kommer spendera dom dagarna... PARKEN!

Kan hända att jag åker till Åre på torsdag dock. MEN. Ja, men.. det beror på hur bra jag kan tentan, för den kommer i första hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback