Oh, fuck off.


Igår var ju en kväll att minnas, eller vad säger du Emma? Nej juste, du kommer ju inte ihåg ;) hahaha. skoja bara ♥ Men igår var en bra kväll faktiskt, förfest hos Maria där Tina visade oss en finsk shot som kallades sniffer eller något. Man skulle typ tända eld på spriten i ett glas, sen täppa till glaset med handflatan så hela handen sögs fast och elden kvävdes haha. Sen skulle man andas in spritångorna, shotta, och hälla dom sista dropparna på undersidan av shotglaset och sniffa upp det. Jag misslyckades och råkade bränna mitt lillfinger istället haha, fy vad det sved :( vid halv 12-snåret drog vi vidare till plaza där jag och Emma råkade hitta en snubbe som vi träffade förra helgen så vi satt och pratade med honom och hans polare hela kvällen istället för att dansa? typiskt haha. Vi hamnade iaf på nån typ av efterfest på Frösön sen iaf, nära mig för en gångs skull!

Oooooch jag ska nog ta bort mina så kallade videobloggar nu haha...Eller å andra sidan så kan ingen se dom här på bloggen längre så har jag tur så kan Emma inte längre skämma ut mig genom att visa dom för folk som dom inte ska visas för!!! haha

Nu ska jag tända alla värmeljus jag har igen, göra middag och sen krypa ihop i soffan där jag tänker förbli hela kvällen! awesome.

Kommentarer
malin NILSSON FORNBORGSVÄGEN 9 ;)

dina videobloggar är numera famous i Kristinehamn också :))

2010-03-13 @ 07:16:01
URL: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback