In my head i see you all over me.

Jason derulos senaste - in my head, ja... jag nästan skäms lite över att ännu en gång tycka om en av hans låtar haha. Varför? tjaa... för jag lyssnar inte på sån musik! Jag har aaaaaaldrig gillat sån musik förut, men nu. Haha, men det är ju bara att acceptera det, vem bryr sig egentligen? :D

Har ni haft en trevlig helg förresten? Det har jag haha. Våra helger här uppe kan man säga börjar på torsdagar eftersom vi nästan alltid går ut då! Så, torsdagskvällen började jättebra, men sen efter 4 groggar gick nånting snett och när klockan var 1 däckade jag i Emmas säng haha. Jag fattar verkligen inte vad som hände, men ut kom jag i alla fall inte haha! Det roliga är väl då egentligen att det "äntligen" var jag, och inte emma eller malin som det brukar vara haha ;)

Så, fredagen ägnades åt att ligga bakis i sängen halva dagen för att sen ta en tur i det fina vädret till ica & införskaffa nödvändigheter som cola. (det är nödvändigt när man är bakis!) Dock var jag ju sjukt ledsen eftersom fredagen var planerad att spenderas i Åre i det superfina vädret! Vanligvis blir jag knappt bakis & hade lätt som en plätt klarat av att åka iväg, men när vi blev väckta halv 9 på morgonen av dom vi skulle åka med så sa jag till emma att nej fy faaan jag kan inte följa med. Gick upp, drack vatten, sprang på toa och spydde för 3e gången. Efter det mådde jag dock toppen (ett tag) men då var det redan för sent. Väl hemma kom huvudvärken i alla fall, gick inte bort förrän efter 2 ibumetin. HAR ALDRIG VART SÅ BAKIS, och det efter fyra groggar? jag fattar INGENTING.

Lördagen bjöd på förfest hemma hos Malin där även 3 av hennes vänner från värmland befann sig! Trevliga var dom & kul hade vi allihopa. (tror jag iaf, verkade så haha). Efter vi hade vart hos malin gick vi vidare till O'learys. Där skulle även catja & andreas från paradise hotell shejka sina ass, coolt. eller? Jag tror jag såg catja en gång, men vet inte. Nåja, världen går ju långt ifrån under för att jag missade dom. Malin lyckades dock ta kort med dom haha, det vill jag se sen! :D Jag & Emma lyckades dra på oss två varsina gratis-shots, en av Bojan & en av nån random snubbe haha. Tror inte vi dansade så mycket...Men mycket folk var det i alla fall, som vanligt.  När det stängde gick vi till donken & sen till subway, så klart. Utanför subway träffade vi på två killar som vi sett inne på krogen, haha. Slutade med att vi gick upp till campus på nån typ av efterfest. Emma sov inte i sin lägenhet, där sov jag. HAHA. eller?

Så igår, söndag, var jag bara hemma och tog det lugnt, åt min subway som jag inte åt på lördagen haha, drack cola och kikade på The Oakley Artctic Challenge 2010, en snowboardtävling i slopestyle. Upptäckte även ett blåmärke på min kära kind. Känns av även idag. Knasig natt där i lördags. Awesome.

O'LEARYS ÄR 1000 GÅNGER BÄTTRE ÄN PLAZA PÅ LÖRDAGAR. & där sätter vi punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback