I leave hearts on the ground.

G'day. Jag är extremt uttråkad. Men ändå inte. Går det ihop? Nej. Att klockan redan är 7 märks inte. Eller 6 är den ju egentligen. Eller vilken tid är det som är den rätta? Jag kan inte det där :b. Nåja, var & köpte icapizza och cola innan. YUM! Jag gillar sån pizza mer än vanlig hahah. Jag är kanske konstig, men det var ju inget nytt. Ska väl kika på Wipeout senare, eller Morden i midsommer. Vet intee....

Om exakt en vecka är jag i Tänndalen. JAG LÄNGTAR! & på torsdag kommer kanske Ceder och hälsar på. Awesome! Long time no see så att säga. Han är nog den roligaste och mest pratglada grabben jag känner haha.

OH VAD JAG ÄR COOL!


Kommentarer
Okänd

Vad heter du? :)

2010-03-29 @ 17:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback