HEMMA!

Oh, so great! Det här, Östersund, min lägenhet, har vart hemma för mig sen första början! Sen jag flyttade hit alltså. & jag älskar verkligen att jag känner så, har kännt så hela tiden. Jag har inte haft "hemlängtan" en enda gång sen jag tog mitt pick och pack och lämnade Bålsta, och det är helt underbart. Nåja, nu är jag i alla fall hemma & hela lägenheten är klinisk ren förutom väskorna i hallen nu. Alltid lika skönt att komma hem när det är superrent haha! Sitter & småkikar lite på Cougar Town som började ikväll, verkar vara en kul serie! Sitter också och äter upp mina sista cheeseballs som jag hade kvar här & ska snart ta & öppna min sista vanillacoke.. buhu! Men imorgon så sätter jag igång igen med nyttigheterna serni, nomnom.

& juste, jag tog bort menyn, känns inte som den behövs ändå. Nu får det vara så här tills jag klurat ut resten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback