Fattig student.

Nu är jag verkligen fattig student, haha. Lite roligt faktiskt! Tur att jag har massa mat hemma. Massa mat som i massa lax. Därför ska jag ikväll äta ungsbakad lax med ungsrostade morötter och äppeltzatziki & ett stort glas vatten till det. IGEN. Är nästan godaste laxrätten jag ätit haha. När jag får pengar nästa gång ska jag nog satsa på att göra lax med mangochutney & purjolöksås med pressad potatis till, för det är bland det godaste som finns haha. Fast jag ska ju inte äta potatis... men, jaja, någon gång går väl!

Idag tog jag en promenad till skolan, som jag skrev igår.  Jag har bott här i 7 månader & inte gått TILL skolan en endaste gång hahaha! Bara hem. & jag gick över isen. Det är ca 500 meter. Över isen alltså. 500 läskiga metrar att gå. Jag pratade med mamma hela vägen haha, inte för att hon skulle kunna göra något om jag skulle gå igenom isen..men anywhooo. Det gick en snubbe framför mig hela vägen + att vi mötte några. Hade aldrig gått om jag var helt själv på isen haha. Trots att jag hör på radion varje morgon att "den och den isvägen är öppen för 2 ton & den och den isvägen är öppen för 4 ton". Borde klara mig med stor marginal haha.
Hur som helst, det var en skönt promenad i det otroligt fina vädret & vårvintervärmen!

Well, om en timme är det Halv 8 hos mig (damn you Malin som har fått mig att gilla det! :D), efter det är det Håkans Bar, haha det var ju så himla roligt! Sist men inte minst är det dom patetiska Hollywoodfruarna!
Och nu är det nog dags att laga middag. nomnom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback