Bought a ticket for a runaway train.

SVAR till "okänd":
Hörredu, om du ska söka på mig på facebook vill jag först veta vem du är!

Och nu till nåt helt annat.
ÅH. Nån jävel som bor här vid mig har en audi a3 ståendes på parkeringen här utanför. Om jag är avis? JA. Jag borde få den istället, hihi.
& jag var nyss iväg och handlade 3 liter cola. Haha. Jag är så jävla dålig. Men jag var så fruktansvärt sugen så jag kunde inte motstå det, så snart ska jag ta mig ett stort glas kall cola!

Jag har inte heller orkat städa efter helgen. Det är så otroligt jäääääävla stökigt hos mig haha. Nackdelen med att ha både förfest och eftefest hos sig antar jag, men det är ju kul! Men kanske ska vara gladare åt att ingen vill ha förfest på frösön ;) Fast nu har jag massa pant iaf haha. Måste städa tills torsdag i alla fall. För då får jag ännu ett finbesök ifrån stockholm. CEDER kommer till mig. Andreas alltså. Han ska egentligen till Ken i Åre, men tänkte att han kunde glida förbi här också. Underbart att NÅGON vill hälsa på mig i alla fall haha! Det kommer bli skitkul :)

ph: min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback