Älskling, det är livet som leker.

Idag har jag suttit och lyssnat på Kent mest hela dagen. Länge sen. Lyssnar oftast bara på någon låt då och då nu för tiden, men idag blev det heeela dagen. Tröttnar aldrig, alltid lika bra! :) Marcus berättade för mig igår att han precis vart & sett dom i Malmö, hm.. förhoppningsvis ser jag dom på yran i sommar iaf ;D

 

Har tänkt ta tag i lite plugg idag, känns som det är dags att börja nu när det är lite mindre än 2 veckor kvar till helvetestentan! Så ska snart sätta mig & läsa igenom lite larspapper, hehe. Men just nu håller jag på att somna. & klockan är redan halv 7. Vart tog den här dagen vägen? Okej, jag sov till 20 över 1 idag, det kan ju vara en förklaring antar jag. Ska väl snart göra middag också. Lax blir det ikväll... med ungsstekta morötter? huh.. jaja det är grymt gott i alla fall haha.

 

Och en annan sak... jag är GRYMT festsugen! Har vart det sen jag kom hem i lördags natt..what? haha. kul. Men nu är det måndag, med andra ord är det snart torsdag, och då kör vi igen ;D haha.


Kommentarer
Klariee

TJOO! hur tyckte han att Kent var i malmö?! Jag ångrar nästan att jag spenderade helgen i sthlm nu i efterhand när min helt kunde varit KENT och inte bakisdag. fy mig, sålde juh även mina biljetter ;(



Hoppas du får se dom i sommar, det vill jag också! <3

2010-03-16 @ 22:49:17
URL: http://emporio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback