aint gonna find love dancin' with him

HEJ BLOGGEEEEN!!! nej.. fy fan. hahah "that's so not ruppi-style!!" HAHAHA åh va roligt jag har!

Sex is always the answer, it's never a question, cus the answer is yes.  tjalalala, nickelback ♥

Så, nu har jag flummat klart, over and out. nästan

 

Fick höra igår utanför o'learys att jag såg ut som en typisk Libertines/Babyshambles-brutta haha. Med hatten, västen & halsbandet, som hon nu sa haha, fast jag tar det som nåt positivt ändå hehe. Kändes också som min hatt gick laget runt på olles, fick ju aldrig ha den ifred! Sen gjorde jag någon deal med en Simon haha. Tror inget han sa kommer hända, i onyktert tillstånd så är man superman och kan göra allt. Men när man är nykter och verkligheten infinner sig så fegar man ur ;) Nej inte jag inte, jag har inte sagt att jag ska göra något. Men han. haha.

 

Och juste! oboy... hahaha. Jag pratade med nån snubbe på bussen hem igår, han var väl trevlig och så, inge snygg däremot haha. Han frågade om han kunde få mitt nummer... jag är såklart för snäll för att säga nej. Eller för nykter kanske? Han sa att han skulle höra av sig nån dag så vi kunde ta en fika. HAHAHA. "okej". We'll see about that...

 

& pratade med norrmän gjorde jag & petra igår också, det var lite kul haha. Jag gillar norska samtidigt som jag tycker det är fult som fan haha. Tänk dig en arg norrman.... jag skulle aldrig kunna ta denne seriöst haha.

 

& när jag och petra skulle fixa vatten till henne så kommer bartendern och ställer upp två shotglas med fisherman's friend, hahah. Nån snubbe på andra sidan baren bjöd oss så där utan vidare, schysst! man tackar och tar emot säger jag bara. Fast jag fick ta båda för petra ville inte ha haha. awesome.

 

nä nu ska jag nog ta och klä på mig och traska iväg till ica en snabbis.

 


Kommentarer
Petra

Awesome time :D



Tack för en kul kväll rupps!!!



/ Petra S!!!!!!!!

2010-03-14 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback