We don't waste our precious time

Oh, Hello world. What's up? Själv sitter jag och småpluggar. Varvar med något program på Discovery Science om Tutankhamun haha. Rätt intressant ändå. Iaf intressantare än pluggandet, som alltid. Detta suger, jag vill verkligen kunna det, men det gör jag inte. Förra tentan klarade jag ju faktiskt, sa jag det? Det var så jäkla skönt! Vore awesome om jag kunde klara denna också och få den ur världen. Egentligen är det inte supersvårt om man räknar bort alla modeller. Men dessa jävla modeller gör mig såååå frustrerad!

Anywhooo...här är en asbra låt ni borde lyssna på. Den är sjukt skön!

Kommentarer
Anonym

vad heter låten? =)

2010-06-04 @ 08:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback