Studentyra!

I ösd är det världens studentyra, helt klart! Man ser vita mössor överallt heeela tiden! Och jag är otroligt avis. Trots att jag redan tagit studenten och gjort hela baletten så vill jag så gärna göra om det igen! Och det blir ju inte bättre av det underbara vädret som råder för tillfället! Själv har jag bara dödsångest för att jag ligger 3 tentor efter i skolan, jag har glömt skicka in två uppgifter och missade även ett seminarium i fredags som en uppgift ska lämnas in på. Har heller inte pluggat speciellt mkt till tentan som är på torsdag. Vad hände? Jag suger. På alla punkter! Förutom det faktum att jag faktiskt lyckades skaffa mig ett sommarjobb i sista minuten! (med lite hjälp dårå, men anyways!)

Hoho, på tal om det så hade jag mitt andra arbetspass idag. Satt i kassan och var med och stängde allt. Imorgon börjar jag 7, jobbar till 12. På torsdag ska jag också jobba, samma tid som idag 17 - 20. Lite surt egentligen eftersom det är tenta på torsdag och därmed fest på kvällen. Eller vänta nu, gör inte så mkt, borde kunna dra på partajet på en gång efter jag jobbat, bara jag har med mig ombyte så hihi! Aja, jag ska nog lägga mig när som. är sjuuukt trött och nu är klockan 22.21!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback