Opposite of Adults, Chiddy Bang bang bang!

Känns som det har vart lite dålig uppdatering på senaste. Anyways, alla har lite bloggtorka ibland :)

Igår blev jag väckt 09.07 av ett samtal där personen på andra sidan luren säger "Hej Caroline, du skulle börjat jobba klockan 9 idag!" FÖRSTÅR NI MIN REAKTION? Från att ha legat och sovit sätter jag mig raklång upp i sängen. 09.20 var jag färdig att sticka till jobbet. Var där vid 10...Har bara jobbat en vecka och det första jag gör är att missförstå schemat och tro att jag inte ska jobba när jag ska det haha.. herregud i say..Men det var ingen skada skedd, jag flyttade i princip fram mitt arbetspass en timme bara! skulle jobba 0900-1400, jobbade 1000-1500 istället :) Idag jobbade jag från 15-20. Hade stängning med andra ord, vilket jag har imorgon och på torsdag också. Jobbar hela veckan men är ledig hela helgen, så skönt!

Appropå det...Nu har alla dragit hem. Så vad ska jag göra i helgen? skulle lika gärna kunna jobba haha. DET KÄNNS SÅ KONSTIGT!! Vem ska jag hitta på saker med nu? Vem ska jag gå på stan med? Vem ska jag shejka ass med ute på helgerna nu? Jaja, jag klarar mig. Jennifer finns ju här. Och Rikke :) Och Andreas så klart. Så jodå, jag ska allt klara mig! Men kommer sakna mitt härliga gäng!!!!!!

Ännu värre är att min franska vän Clément har åkt hem för gott. Han är klar här i Sverige nu. Alla andra kommer ju tillbaka, men inte Clem. Tror inte jag har riktigt fattat det än, men kommer känns så otroligt mkt i höst att det är något som fattas! Bäst för honom att han verkligen kommer och hälsar på som han säger. Men det är lättare att säga saker än att faktiskt ta tag i dom. En sak är säker iaf, och det är att jag kommer sakna honom som in i helvete....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback