Och hundratusen ögon stirrar på oss, ingen ser.

Känner att jag borde uppdatera här, men har liksom ingen direkt ork just nu, hehe. Men det kommer snart.
Däremot har jag lyssnat in mig på Kents nya album En plats i solen. Har ett par tre stycken favoriter; Skisser för sommaren, Respekt Ärlighet Kärlek och Varje gång du möter min blick.

Snart är det fredag och fredag innebär hemfärd till Bålsta igen, which is awesome! Är som sagt lite småtrött på Östersund just nu. Förmodligen för att jag inte har så mycket att göra när alla är borta. Men snart kommer i alla fall Anne upp och kort efter det kommer Petra, partybrudarna! Som jag har saknat och saknar alla galna brudar!

Anyways, tar ju ut tandställningen på måndag. ÅH VA SKÖNT!!!! Får även kanske finbesök ifrån skåne till helgen. fint de!

Midsommarafton i Högsjön.

Kommentarer
Elle

Skönt att ta bort ställningen kan jag tänka mig :) hoppas vi ses nästa vecka, jag är ledig på måndag :) äre fint väder föreslår jag en dag på stranden :) puss

2010-07-01 @ 12:07:38
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback