Jag läste om någon som stal en bil.


Så nu har jag bäddat rent i min säng och tagit mig en svalkande dusch, för det är faktiskt varmt trots att det regnar ute. Verkar som harkrankerna (såna här) kommer in till mig varje gång det blir sämre väder. Jag klarar inte av att fånga dom eller döda dom, så jag dammsuger upp dom! Den som kom in idag var seglivad och jag har dammsugat upp en och samma 3 gånger nu. Men nu verkar den vara fast. Jag kan seriöst inte sova om jag vet att någon sådan är inne i mitt rum, kan ni? Jag tycker dom är så sjukt äckliga!

Bara två jobbdagar kvar, sen är jag ledig tisdag. Sen är det inventering på onsdag och då börjar jag 17.00, så det är sååå nice! Nu verkar det som om jag blir sms-bombarderad så ska kila från datorn och hoppa i säng och se vem som vill mig något! Godnatt!

btw, hittade en superfin liten etta idag på Birger Jarls gatan i stockholm, den hade vitt, typ gammalt, trägolv (sjukt fint) och var allmänt ljus och hade superfint kök! bara 1,2 mille sisodär lite lätt. Någon som vill slå till åt mig?

Kommentarer
jen

jag kan inte heller sova om jag vet att de finns nåt äckligt kryp inne!

2010-07-18 @ 00:42:44
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback