Men även inbitna lögnare har sin charm

Vet inte vad som händer riktigt nu för tiden, men lite märkliga saker sker iaf!
Fick sms av en gammal vän idag som jag tappade kontakten med förr. Det var visserligen ett felskickat sms, men det ledde till att vi började småprata lite. Det gillar jag! Mindre gillat är att en annan langar megadissen, haha. Är det något jag ogillar riktigt mycket är det dissar, men det finns det väl ingen som tycker om! En tredje har fått för sig att vara intresserad av mig, vilket i och för sig är kul, men det krävs en hel del för att jag överhuvudtaget ska lita på det. En fjärde vill komma hit nu på momangen från Holland för att träffa mig- Say whaaaat!
Jag säger bara, vad hände? Och vad är det som händer? Haha orkar inte.


Dags att sova, nu är jag sen i säng igen. Sov 3 timmar inatt. Hur bra är jag? INTE ALLS!
Men imorgon börjar jag iaf 9 så får minst 2 timmar längre sömn inatt haha. Well, det blir bra. Det blir bra.

detta är kevins bild för övrigt, jag lånade lite :)

Kommentarer
flowerpower

vem är den här killen kevin? (: msn?!?!?!?!!?!?!?!?!

2010-08-03 @ 01:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback