BUT-Y

Har spelat volleyboll hela kvällen, "volleyballe även" haha, med tokiga människor! Känner att jag har sand lite över allt, t.ex i hårbotten! Imorgon börjar jobbar jag 7-12, måste alltså upp 05.00, härliga tider det!
Imorgon kväll blir det middag på brunkullan med ett stort gäng tydligen, där jag känner 2, max 3! haha. Men det blir trevligt det! Jobbar även onsdag, sen ledig torsdag och fredag så på onsdag ska jag fanimig ta igen fyllan jag missade i helgen hahaha! Stråket blire en sista gång innan yran drar igång. Eller vänta, intar nog stråket på fredag också förresten.

SOVADAGS, har redan lyckats göra så jag kommer sova typ 4 timmar inatt. Men det är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback