Bortaaaaaaa!

Dem flesta av er vet säkerligen redan att jag har äntligen har tagit ut tandställningen. Däremot tror jag inte att ni vet hur otroligt skönt det är att vara av med den! Får ju dock en skena som jag ska ha inne dygnet runt i 4 dagar och efter det varje natt i nåt år. Men det är ju sak samma, förutom att jag hade så satans ont i tänderna igårkväll. Ondare än vad jag någonsin haft ens när dom spännt tandställningen haha, weird. Anyways... SUPPAAHHAWESOME!

Har vart ute med båten lörsdag och söndag i det vackra sommarvädret och badat och solat en massa. Åt en yummie lunch i lördags som jag tog kort på haha. Avocado och vattenmelon, jag menar...hur gott!?

Update: Hade i skrivande stund här över två sköna grabbar hos mig som lirade cod och halo with me. Har haft en otroligt trevlig visit i Bålsta denna gången. Båt lördag och söndag, solade en stund med elin igår måndag, umgicks med Malin, Alexandra, Simone från skåne, Kevin och en Dennis på kvällen, som bestod av yatzyspel haha. Ikväll var Simon här och efter ett tag kom Victor som hade vart och repat i Bålsta. Nu drog dom båda hem till Victor på Dalarö för att bada hot tub med ett gäng andra, så nu är jag ensam och imorgon åker jag hem. VILL INTE TILLBAKS TILL ÖSTERSUND JUST NU! Trots att jag är otroligt glad för att jag har ett jobb är jag så sugen på att stanna kvar här, träffa mina vänner här lite och vara med min familj som jag älskar så innerligt trots att dom går mig på nerverna ibland och ja...bara vara!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback