Tristess. Tristess. Tristess.

Detta blir mitt tredje blogginlägg idag. Men jag har så sjukt tråkigt. Jag håller på att dö av tristess just nu & klockan är bara 11. Kanske borde lägga mig eller något? Men herregud, klockan är ju bara barnet & det är lördagkväll. Kanske det som stör mig, jag har inget att göra, och det är lördagkväll haha. Men även tanken på att inte göra något imorgon får mig att få lite småpanik.

Men varför tänker jag ens så? Åh, det är lördagkväll jag har inget liv som sitter framför datorn... en LÖRDAGKVÄLL. Ja? So what? Nu blev jag arg på mig själv.

Förresten ska jag flytta. Nu lämnar jag Fornborgsvägen 15 för gott snart. Kommer jag sakna stället? Kanske... kanske inte. vi får se haha.

nåja, tidsfrödriv snott av käraste junior.

13 HAR DU:
Ett förhållande; njet.
En bästa vän; ja, det har jag :)
Haft ett seriöst förhållande: nej
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej haha.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej. men jag säger som junior, intresserad.
Fått ditt hjärta krossat; oja.
Skrikit åt en lärare; nej, jag hatar folk som har noll respekt gentemot lärare.
Sagt något och sedan ångrat dig; haha ja... tyvärr
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; haha ja, sa att jag var hos malin när jag var i stan på kvällen haha
Några smycken som kostat över 1000 kr; ja, fick pengar att köpa ett fint smycke i 18-årspresent. dyyyrt....
Snusat; Haha ja, och alla som var med vet ju hur det gick hahah

12 DAGENS:
Klädsel; kjol, svart linne, spetströja, nitskärp
Smink; halvsotig ögonskugga, mascara, kajal, foundation, puder
Frisyr; lockigt men uppsatt
Låt; Hadouken! - Turn the lights out
Vill ha; lite kärlek kanske
Sjuka; att jag sov till 15.00 kanske
Saknad; Har jag någon att sakna just nu? njae...
Köp; har inte köpt något idag :)
Godis; skulle väl vara några såna här... typ.. risgrejer isåfall haha
Attityd; först taggad, sen trött och otaggad
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: hm..lite smalare kanske. HAHA

11 FÖRSTA:
Bästa kompis; min första bästa kompis... var nog.. Therese Gustafsson
Bil; öh..den kommer..
Kärlek; jag är inte helt säker på om jag vart kär någon gång.
Husdjur; Dammråttor? haha nej men min kanin Stampe!
Semester; hm, spanien tror jag det var.. kan jag ha vart 4 år?
Jobb; har aldrig haft ett riktigt jobb haha.
Köpta skiva; Minns inte, tror aldrig jag KÖPT en skiva. bara fått haha
Riktiga kärlek; samma svar som innan då.
Piercing; öronen när jag var 4 nånting. har funderat & funderar fortfarande på läppen
Konsert; festivaler räknas inte va? isåfall KENT!!! Hösten 07♥
Fylla: Då var jag nog... 15 tror jag. I Strömsberg med lotta & elin hahaha

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig; Emma
Personen som du kramade; det kommer jag inte ihåg, nån av mina franska vänner kan det ha vart!
Peronen som ringde dig; Mamaaaa
Personen som du ringde; Mamma haha
Personen du sa 'jag älskar dig' till; Det kommer jag inte ihåg, är dålig på sånt där haha
Alkoholdrycken; en päroncider på plaza som smakar banan :D
Bilfärd; woo.. det skulle vara när jag var hemma i Bålsta senast.
Filmen du såg; Finding Nemo igår natt haha
Gången du grät; oj, det var loooooooong time ago.
Måltiden; Kyckling och potatissallad (i know, fuskade igen... men vill itne slänga maten ju :<)

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm; Alltså....nej..haha. Kanske om någon petat i mig knark eller så haha
Våga hoppa bungyjump; same same som innan
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: hur skulle jag INTE kunna vilja det? puhhh
Kalla dig själv lycklig; ja egentligen, har väl inget som saknas :D förutom.. pojkvän kanske haha
Hellre ta bilden än vara med på den; inte om jag själv tar bilden, men annars jo.
Kunna gråta över en kille; Ja & det har jag gjort.
Kunna gråta över en tjej; Ja, om jag förlorar någon av mina närmaste tjejpolare så
Ljuga för någon: alltså, ibland behövs smålögner. Kanske inte just "VI SKA VARA MEDI BIG AIR"
Kunna springa 50mil; hell noooooo!

8 VAD:
Gör du just nu; i skrivande stund svarar jag på denna fråga? annars har jag sjukt tråkigt.
Ska du göra imorgon; Förmodligen ingenting.. förutom att börja med en inlämning.
Säger du till dig själv när allt känns svårt; försöker väl peppa mig själv på ett eller annat sätt.
Har du med dig in på bion; Hotsnacks och cola? (exakt som junior haha)
Är det för färg på dina byxor; har inga byxor på mig! eller ok, svarta transparenta strumbyxor!
Är det för väder hos dig just nu; det är, kanske mulet, kanske stjärnklart. i dunno. mörkt iaf!
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; Det är olika jämt nästan!
Skulle du göra om du vann på lotto; beror ju på hur mkt jag vinner? Vinner jag flera miljoner skulle jag definitvt shoppa en helt ny garderob. Skänka lite pengar till Haiti kanske. Köpa bil? yes please. Bjuda mina underbara vänner på en resa, oja.. lägga undan massa pengar skulle jag också göra. spara ni vet.

Kommentarer
Elin

Strömsbergsfesterna <3 hahahaha

2010-02-06 @ 23:41:21
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback