Sjukling?

Jag verkar ha råkat ut för världens förkylning & det sucks big time. Hatar att vara förkyld. Inatt hade jag jättejobbigt när jag skulle sova, jag kunde typ inte svälja. Kan jag inte svälja får jag panik haha...
Har nyss kikat på tjejernas kval i halfpipe. Inte alls lika spännande & roligt att titta på som killarnas, men en del tjejer är faktiskt riktigt duktiga trots allt. Tänker dock inte sitta uppe inatt till 03.00 för att se finalen.
Igår satt jag uppe för att se killarnas final som slutade 05.30 haha... Shaun White var så klart helt överlägsen!
Han har en egen park. Jag är avundsjuk.

Nu är jag sjuuuukt trött och jag funderar på att krypa ner i sängen. Notera att klockan bara är 23.29, vilket är otroligt tidigt för min del haha. Vid den här tiden på torsdagar brukar vi dansa aset av oss på plaza. Verkar inte vara många normala torsdagar nu för tiden hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback