Med min vanliga tur...

Åh, jag var precis iväg till ica för att panta. Jag har inte pantat på minst 3 månader haha, så jag har en del. Tänkte vara duktig & ta tag i dom där satans flaskorna & burkarna för en gångs skull. Traskade iväg till ica, glad i hågen över att äntligen få bort allt. Höll ju till och med på att få sätta livet till när jag halkade mitt på vägen!! (men jag trillade inte så ni kan vara lugna..) Meeeeeen vad ser jag när jag kommer till ica? Jo att deras pantmaskin är trasig. THAT'S JUST AWESOME. Istället gick jag & hämtade en cola & cheeseballs istället och promenerade bort till kassan. Fick alltså mer pant med mig hem än vad jag hade när jag gick dit. great!

& fy satan vad gott cheeseballs är! Ibland i alla fall. Nog för att det luktar förjävla illa, men det är en annan sak. Jag ska ju ändå bara sitta här i min ensamhet så ingen behöver bry sig om vad det luktar haha.

Ikväll är det halfpipe och HOCKEY! Fast Sverige ska ju bara lira mot tyskland, inget större hot direkt. Men kika ska jag göra ändå såklaaart. ruppi ♥ hockey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback